הרב שקידש בחתונת הימין: "במרתפים האפלים של השב"כ מבצעים עינויים קשים"

    ישראל פריי 6 Comment on הרב שקידש בחתונת הימין: "במרתפים האפלים של השב"כ מבצעים עינויים קשים"
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סרטון החתונה בו נצפים פעילי ימין קיצוני רוקדים עם נשקים, בקבוקי תבערה ותמונות משפחת דאוושה שנשרפה בכפר דומא, ממשיכות לעורר סערה. תיעוד דברים של הרב שקידש את בני הזוג מתפרסמים היום, ובהם דברים תקיפים נגד השב"כ.

    בתיעוד שנחשף ב – ynet, נראה הרב דניאל סטבסקי מבית שמש, רב ומקובל הנחשב לדמות מרכזית בחייהם של נוער הגבעות, אומר הרב בלהט: "ידוע כי כל המעשים המבקשים לייחס ליהודים – ערבים עשו. ואף הפרובוקטורים של המחלקה נגד היהודים של השב"כ עשו על מנת להפלילם".

    ציטוטים מהסרטון הובאו ב – ynet, בין היתר אומר הרב סטבסקי: "כל מערכות הרשע נגד היהודים בלבד. במרתפים האפלים של המחלקה של השב"כ מבצעים עינויים קשים, אכזריים, נגד חפים משפע וכן הטרדות מיניות ופשעים אכזריים נגד האנושות".

    הרב גם צפה כיצד תסתיים הפרשה: "בסופו של דבר ייוודע שיש הערבים בדבר, בוודאי מאוכזבים מאוד יהיו מפעילי ומייסדי המחלקה נגד היהודים של השב"כ. בשטחי ישראל המשוחררים מהכובש הערבי ביהודה ושומרון מתנהל כבר שנים שלטון משטר צבאי-דיקטטורי נגד התושבים היהודים".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הרב סטבסקי הוא לא רק "דמות מרכזית אצל נוער הגבעות" הוא גם מובא לא מעט באתר הידברות.
      והוא ראש הגוף "בית הבעל שם טוב".
      ומבין אלה שלא מפחדים לומר את האמת נגד הציונות ומוסדות המדינה.

    2. 5

      אשרי הרב סטבסקי. שאומר את האמת לרשעים. וחושף את קלונם. ללא מורא.

    3. 4

      מימשל הנמצא בתחושת גלות עקב לחצי האומות מהווה סכנה קיומית לחברה היהודית בישראל. המימשל מפחד מהצל של עצמו. זו הסיבה שתושבי ארץ ישראל ביהודה ושומרון סובלים ממשטר צבאי בלתי נסבל. שהרי בישובים היהודיים ביו"ש קשה לחיות. המדינה לא מצליחה לחסל את טרור הדמים של המתנחלים הערבים שניתן לחסלו בנקל באשר אינה רוצה לפעול לפי חוקי התורה שהיא הבסיס היחידי לצדוק המוסרי לישיבתנו בארץ הזו.. המימשל הצבאי מונע ממשפחות לחיות ביחד באשר לא נותנים לבנות לילדים שבגרו. אנשי הרשויות עורכים פרובוקציות מפלילות. לפי מידע שהיגיעני "חתונת הדמים". שולהבה ע"י שני אנשים זרים לבושי אזרחית שנכנסו לחתונה. עם כל הסלידה המתעוררת למראה הריקוד לא ניתן למנוע התפתחות כזאת במקום בו שולט חוק הג'ונגל. כאבם של אנשים שדמם מופקר למעשה בא לידי ביטוי בתהילים – פרק קלז (ח) בַּת־בָּבֶ֗ל הַשְּׁד֫וּדָ֥ה אַשְׁרֵ֥י שֶׁיְשַׁלֶּם־לָ֑ךְ אֶת־גְּ֝מוּלֵ֗ךְ שֶׁגָּמַ֥לְתְּ לָֽנוּ: (ט) אַשְׁרֵ֤י׀ שֶׁיֹּאחֵ֓ז וְנִפֵּ֬ץ אֶֽת־עֹ֝לָלַ֗יִךְ אֶל־הַסָּֽלַע:

    4. 3

      יתכן שבתוך הקבוצה ההזויה הזו ישנו "אבישי רביבי מס' 2" לכן צריך להזהר מכל פרובוקציה שמאן דהוא מתחיל יתכן שהוא מהחברים שלו.

      הירהורים של אזרח מן הצד

    5. 2

      תגובת משפחת החתן:
      1. המשפחה נסתה לברר אצל כל המוזמנים מי הביא את התמונות הללו… פשוט חידה. לא מוצאים.

      2. מי חילק את הנשקים? לחברה אין נשקים! כמו כן, הנשקים נעלמו מיד אחרי שתי הדקות של השיר.

      3. מי צילם את הסרטון? הצלם היה במקום אחר. בבירור עם בעלי האולם, אנשי השב"כ הגיעו מספר שעות לפני כן, והתקינו מצלמות בכל רחבי האולם! לאחר החתונה, הגיעו ולקחו אותם.
      בקיצור, מתברר לדאבוננו, שמישהו ארגן ויזם את כל זה מראש. חילק נשקים ותמונות ואף באופו מזעזע דקר את תמונות הילד מול המצלמה. חשוב לדעת את האמת, כמה שהיא כואבת. והכל משמיעה וליווי אישי של המשפחה, ולא משמעות.

      4. בשיחה עם מאבטח האירוע- לחתונה הזו הגיעו מאות שוטרים סמויים… בלבוש אזרחי. שהציגו לו תעודת שוטר.

      5. לא החתן ולא המשפחה שלו או של הכלה, מכירים את מי שרקד עם התמונה……

    6. 1

      אם זה נכון:
      א. משפחות החתן והכלה צריכים לגנות את מחזה העיוועים הזה
      ולומר בקולם שהם לא מכירים כלל את נושאי הנשקים
      ב. אחרי הבהרה מצד המשפחות זכותם לדרוש על ידי נציגי הציבור
      שגורמי הביטחון יתנו הסברים על הצבת מצלמות מצידם וכל השאר
      כן או לא, הציבור לא מטומטם ולא יקנה פרובוקציות שעובדים
      אולי על הערבים